Kodeks

Bloodlines

Bloodlines
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share
 

 Kodeks

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Smok
Mistrz Gry
Smok



Kodeks Empty
PisanieTemat: Kodeks   Kodeks EmptySob Sty 23, 2016 12:03 am

1. Generalia:

1.1 Regulamin dotyczy bezwzględnie wszystkich łącznie z administracją. Nie toleruje się naginania zasad do swoich potrzeb, nepotyzmu, faworyzacji i wykorzystywania pozycji administracji do jakichkolwiek korzyści własnych.
1.2 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od jego przestrzegania.
1.3 Zasady panujące na forum dotyczą osób zarejestrowanych jak i gości.
1.4 Nie toleruje się zamieszczania na stronie treści pornograficznych, nazistowskich, godzących w uczucia mniejszości lub religijne.
1.5 Na forum piszemy po polsku, zwracając uwagę na ortografię, interpunkcję i z dbałością o poprawność zdań.
1.6 To administracja jest dla graczy a nie odwrotnie.
1.7 Administratorzy i Mistrzowie Gry to też ludzie, mają swoje życie i choćby chcieli nie mogą poświęcić na forum całego swego czasu i być na każde zawołanie. Jeżeli chcesz czegoś od jednej z osób pełniących wyżej wymienione funkcje a jej nie ma, lub jest zajęta - cierpliwie czekaj lub zwróć się do kogoś innego na tym samym stanowisku.
1.8 Administrator również popełnia błędy i może się mylić. Jeśli widzisz nieprawidłowość spokojnie go o tym poinformuj.
1.9 Obowiązkowo należy zapoznać się ze wszystkimi tematami informacyjnymi zawartymi w dziale Necronomicon.
1.10 Za łamanie, któregokolwiek z punktów regulaminu administracja ma prawo: upominać ustnie, dawać ostrzeżenia i skazywać na tymczasową banicję. Trzy ostrzeżenia równoznaczne są z banicją na stałe.
1.11 Ostrzeżenia kumulują się z wszystkich posiadanych multikont ostrzeganej osoby.
1.12 Bany tymczasowe oraz stałe dotyczą wszystkich kont banowanego.

2. Konta oraz postacie:

2.1 Jedno konto odpowiada jednej postaci.
2.2 Nazwa konta (nick) musi zawierać imię i nazwisko bądź przydomek postaci.
2.3 Zabrania się nicków typu go$ia94, kamil89 czy SuperRoman.
2.4 Administracja zdaje sobie sprawę, że wielu graczy jest zafascynowana Japonią i anime ale aby zachować klimat i realia forum nie przesadzajcie z ilością azjatyckich imigrantów.
2.5 Zabrania się tworzenia kont tylko i wyłącznie w celu spamowania. Będą bezwzględnie usuwane.
2.6 Po założeniu konta ma się dwa tygodnie na założenie karty postaci. Konta 'puste' przez dłuższy czas również będą bezwzględnie usuwane.
2.7 Na jednego gracza przypadają maksymalnie 3 konta. Nie więcej.
2.8 Posiadając więcej niż jedno konto należy aktywnie bywać na forum każdym z nich. W razie sytuacji gdy jedno jest prawie nie używane administracja ma prawo do skasowania go.
2.9 Rozmiar awatarów powinien wynosić 250px szerokości i 400px wysokości.
2.10 Awatar musi przedstawiać wygląd postaci. Jest po to by wizualizować naszego bohatera.
2.11 Jako awatarów nie używamy zdjęć ani wizerunków postaci z anime. Wykorzystujemy wszelkiego rodzaju arty oddające klimat forum.
2.12 Każda postać musi mieć obowiązkowo założoną kartę postaci.
2.13 Przed rozpoczęciem gry należy poczekać na sprawdzenie i zatwierdzenie karty postaci przez osobę do tego powołaną. Bez zaakceptowanej karty postaci nie można rozpocząć gry na fabule.
2.14 Kartę postaci wypełniamy starannie i dbając o szczegóły aby jak najlepiej i najwierniej opisać naszego bohatera.
2.15 Wraz z fabularnym rozwojem postaci gracz ma prawo poprosić admina o uzupełnienie jego karty postaci o nowe informacje. Przed naniesieniem poprawek do karty administrator ma obowiązek sprawdzić czy jest to zgodne z rzeczywistością. Próba oszustwa karana będzie ostrzeżeniem.
2.16 Każda postać powinna mieć w odpowiednim polu zamieszczony swój aktualny ubiór oraz posiadany aktualnie ekwipunek.
2.17 Postacie dodatkowe to zazwyczaj bohaterowie "podczepieni" pod główną postać gracza. Mogą to być na przykład ochroniarze, służący lub rodzina.
2.18 Ilość przypadających na gracza postaci dodatkowych nie powinna przekraczać 5.
2.19 Postaci mogą się wzajemnie zabijać za zgodą oponenta lub w szczególnych przypadkach nawet bez niej.
2.20 Szczególnymi przypadkami są Krwawe Łowy lub znalezienie się na czarnej liście Kręgu.
2.21 Postaci dodatkowe mogą ginąć bez zgody właściciela.
2.22 Postać, która zginęła jest po prostu martwa. Nie wchodzą w grę żadne zmartwychwstania, wskrzeszenia czy wniebowstąpienia.
2.23 Każda postać powinna mieć mieszkanie albo co najmniej miejsce, w którym może spać lub odpocząć. Może to być nawet przyczepa kempingowa czy wynajmowany pokój w motelu.
2.24 Surowo zabrania się tworzenia postaci znanych z literatury/filmów/anime/komiksów/gier/etc.
2.25 Należy się również wystrzegać nadmiernego podobieństwa do postaci z wyżej wymienionych źródeł. Staramy się wykazać własną pomysłowością a wszelkie podróbki Alucarda/van Helsinga/Iron Mana/Dante/Nero/itp nie będą tolerowane.
2.26 Ekwipunek typu broń palna czy biała powinien być ukryty (np. pod płaszczem, w kieszeniach) gdyż nie można paradować z nią po ulicach. W przypadku łamania tego punktu MG lub administracja ma prawo unieszkodliwić ową postać jako policja, zakuć i przymknąć.
2.27 Mistrzowie Gry i Administracja mają prawo do swobodnego uśmiercania lub okaleczania postaci w szczególnych przypadkach, np. jeżeli ktoś umyślnie zeskoczy swą postacią z dachu wieżowca to się rozczaruje gdyż MG lub Admin może wtedy bez przeszkód jego postać uśmiercić lub trwale okaleczyć.
2.28 Zabrania się przebywania na forum z włączoną funkcją ukrywania obecności. Nie bawcie się w ninja.

3. Wampiry i ludzie

3.1 Na forum występują tylko dwie grupy 'rasowe' do jakich może należeć postać. Są to ludzie oraz wampiry. Nie dodajemy, nie wymyślamy nowych i nie krzyżujemy.
3.2 Zachowujemy realizm jeśli chodzi o wiek, 15latek nie będzie mistrzem sztuk walki i znał pięciu języków obcych.
3.3 Nie tworzymy wampirów starszych niż 300letnich. Wyjątkiem są klany Amante i Rivatu.
3.4 Maksymalny wiek Amante to 255 lat natomiast Rivatu to 125 lat.
3.5 Zakazuje się przemiany w ghula czy wampira bez zgody gracza wcielającego się w postać ofiary. Zakaz nie dotyczy postaci dodatkowych.
3.6 Każda dorosła postać powinna posiadać dowód osobisty, nawet podrobiony, w przypadku wampirów. Wyjątkiem jest klan Zarg.
3.7 Wampiry oprócz krwi mogą spożywać również alkohol, który jednak nie ma na nich wpływu,
3.8 Każda próba przełknięcia pożywienia przez Wampira kończy się krztuszeniem i mimowolnym wypluwaniem.
3.9 Rada Cieni ma prawo rozpocząć lub cofnąć Krwawe Łowy.
3.10 Krąg ma prawo wpisać na swą czarną listę jak i z niej wymazać danego osobnika.  
3.11 Zwykli ludzie nie mają pojęcia, że wampiry istnieją i chodzą po ziemi.
3.12 Każdemu wampirowi przysługują cztery moce - jedna automatyczna dla jego klanu, oznaczona cyfrą 0 i trzy dowolnie wybrane spośród puli dostępnych klanowych zdolności.
3.13 Ilość artefaktów przypadająca na jedną postać to dwa. Wyjątki stanowi Krąg i wampiry klanu Devin.
3.14 Członkowie Kręgu, zależnie od stopnia wtajemniczenia otrzymują "darmowe" artefakty związane z ich zajęciem. Nie bierze się ich pod uwagę patrząc na limit artefaktów.
3.15 Wampiry Devin posiadają limit artefaktów równy 3.
3.16 Członkowie Kręgu, jeśli chcą, mogą zaczynać grę z jednym, niewielkim artefaktem.
3.17 Wampiry nie mogą rozpoczynać gry z artefaktem.
3.18 Artefakty można zdobywać od innych graczy, np. w prezencie lub poprzez ich kradzież. Mogą być one również nagrodami za eventy.
3.19 Nowe artefakty tworzy się w odpowiednio do tego przygotowanym dziale zwanym "Zbrojownia". Wpisuje się tam zarówno artefakty osobiste, z którymi postać, jeśli należy do Kręgu, zaczyna grę, zdobyczne podczas eventów (tym zajmują się Mistrzowie Gry) oraz wymyślane przez graczy.
3.20 Gracz może ubiegać się o otrzymanie jednego gratisowego artefaktu wymyślonego przez siebie po miesiącu/dwóch aktywnej gry.  
3.21 Mistrz Gry wcale nie musi zgadzać się przyznać graczowi stworzonego przez niego artefaktu, musi jednak podać powód swej decyzji. Może chodzić min. o słabe jakościowo posty, zastrzeżenia co do zachowania czy wyjątkowo mało oryginalna, interesująca postać.
3.22 W razie jakichkolwiek zastrzeżeń co do formy, historii czy właściwości artefaktu, Mistrz Gry poprosi o poprawienie, dopasowanie odpowiednich elementów.
3.23. Wampir, który oficjalnie zostaje Opiekunem swojego klanu otrzymuje prawo do wybrania sobie jeszcze jednej mocy spośród puli dostępnych jego klanowi zdolności.

4. Posty oraz tematy

4.1 Zabrania się reklamowania stron/forów/blogów/etc w miejscach do tego nie przeznaczonych.
4.2 To samo dotyczy spamowania. Jest do niego wyznaczony odpowiedni dział, robienie tego gdzie indziej jest zabronione.
4.3 Wulgaryzmy nie są zabronione o ile zawarte są w poście jako wypowiedź postaci i są konieczne by oddać jej charakter czy też położyć nacisk na daną sytuację.
4.4 Używanie zwrotów wulgarnych w innych sytuacjach będzie karane upomnieniami ustnymi a w razie powtarzającej się sytuacji ostrzeżeniami.
4.5 Posty piszemy schludnie i poprawnie pod względem gramatycznym, ortograficznym i interpunkcyjnym.
4.6 Za krótkie, z dużą ilością błędów lub bardzo słabe jakościowo mogą spotkać się z nakazem ich poprawienia.
4.7 Na forum nie ma zakazu opisywania scen erotycznych i przymusu stosowania opcji [cenzura] lub [spoiler]. Forum Danse Macabre kierowane jest przede wszystkim do dojrzałych użytkowników. Jeżeli ktoś nie życzy sobie czytać postów z opisywanymi tego typu sytuacjami może skorzystać z podstawowego prawa i tych postów po prostu nie czytać.
4.8 Nie zabrania się też jednak opcji [cenzura] i [spoiler] używać.
4.9 Nie można pisać w kilku tematach jednocześnie.
4.10 Jeżeli opuszczamy jakiś temat na końcu posta musimy zawszeć to w postaci [z/t] czyli 'z tematu'.
4.11 Pisanie postów jednym kolorem zarezerwowane jest tylko dla adminów i MG.
4.12 Główna linia czasowa dzieje się tylko nocą. Gracze mogą zawierać w postach informacje na temat tego co ich postaci robiły za dnia, jednak ogólna fabuła zawsze toczy się od zachodu do wschodu słońca.
4.13 Każdy gracz, którego postać posiada pracę powinien przynajmniej raz w tygodniu poświęcić choć jeden, rozbudowany post na "pracę" swojego bohatera.
4.14 Każdy ma prawo do pisania w tym samym temacie kilkoma swymi postaciami, gdyż czasami jest to nieuniknione. W takich przypadkach dozwolone jest ujęcie tego co robią wszystkie postaci gracza w jednym poście.
4.15 Postaci tego samego gracza nie mogą jednak między sobą walczyć.
4.16 Każdy może wejść do każdego tematu, nie ma rozmów prywatnych. Nie potrzeba niczyjej zgody by wejść do tematu gdzie piszą już jakieś inne osoby.
4.17 Wyjątki stanowią tematy takie jak mieszkania, domy itp, o ile nie jest to włamanie, wtargnięcie siłą.
4.18 Każdy ma prawo do tworzenia nowych tematów.
4.19 Najważniejsze jest by nowy temat wpasowywał się w klimat i realia danego miejsca. Jeśli coś będzie nie tak, administrator poinformuje o tym twórcę tematu i przeniesie tam gdzie powinno być jego miejsce.
4.20 Przed stworzeniem tematu sprawdź czy gdzieś na forum takowy już nie istnieje.
4.21 Tematy o niecodziennych 'właściwościach' jak na przykład dziupla samochodowa, fabryka metamfetaminy, dom publiczny czy sklep z bronią należy najpierw skonsultować z administracją.
Powrót do góry Go down
 
Kodeks
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Bloodlines :: Kodeks-
Skocz do: